- Firmy kurierskiej InPost
- Firmy kurierskiej DPD
- Paczkomatów InPost
- ORLEN Paczka
Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione produkty trafiły do Państwa jak najszybciej. W przypadku chwilowej niedostępności któregoś z produktów lub opóźnień w realizacji, klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych.
2. Koszty przesyłki
Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta sposobowi przesyłki, czas doręczenia liczony jest od momentu wysłania paczki na której przygotowanie mamy 3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia (patrz punkt 1)
Rodzaj wysyłki | Maksymalna waga paczki | Szacowany czas doręczenia | Cena za przedpłatą |
Przesyłka kurierska InPost | 30 kg | 1 dzień roboczy | 13,99 zł |
InPost Paczkomaty24 | 30 kg | 1 dzień roboczy | 12,99 zł |
Przesyłka kurierska DPD | 30 kg | 1 dzień roboczy | 13,99 zł |
ORLEN Paczka | 20 kg | 2 dni robocze | 9,99 zł |
3. Jak zlokalizować przesyłkę?
Przesyłkę można zlokalizować klikając na odpowiedni link poniżej i wpisując w odpowiednim polu numer przesyłki:
a) Kurier InPost / Paczkomaty InPost - Sprawdź tutaj
b) Kurier DPD - Sprawdź tutaj
c) ORLEN Paczka - Sprawdź tutaj
4. Co zrobić gdy przesyłka przyjdzie uszkodzona lub niekompletna?
Jeśli po otrzymaniu paczki stwierdzisz, że jest ona uszkodzona to otwórz paczkę przy kurierze i spisz z nim protokół uszkodzenia oraz poinformuj nas natychmiast o tym zdarzeniu.
Jeśli któryś z produktów wewnątrz paczki jest uszkodzony lub jeśli przesyłka jest niekompletna to poinformuj nas o tym jak najprędzej:
Dane kontaktowe:
E-mail: admin@e-lilac.pl