Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

 

W przypadku chęci złożenia reklamacji na otrzymany produkt, wypełnij formularz reklamacyjny, który możesz pobrać tutaj. Wypełniony formularz wyślij do nas pod adres: admin@e-lilac.pl

Po otrzymaniu formularza w ciągu 48 godzin zapoznamy się ze zgłoszeniem i przekażemy Tobie wszystkie informacje dotyczące dalszych kroków Twojej reklamacji.

 

ZWROTY

1. Jak mogę zamówić zwrot?

Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

  • przejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/, wypełnij formularz i wyślij go,
  • po weryfikacji i akceptacji możliwości zwrotu na maila otrzymasz wytyczne jak nadać paczkę w Paczkomacie,
  • przed nadaniem paczki wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który możesz pobrać tutaj,
  • wypełniony formularz oraz dowód zakupu włóż do paczki razem z produktami
  • nadaj paczkę zgodnie z otrzymaną instrukcją
 

2. W jaki sposób zostaną zwrócone pieniądze?

Pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego wykonywana była wpłata.
W przypadku zamówienia z płatnością gotówką przy odbiorze upewnij się, że w formularzu podany został numer konta do zwrotu.

 

3. Ile kosztuje zwrot?

Wysłanie zwrotu kosztuje 13,99 zł i kwota ta zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty.

 

4. Jaki powinien być zwracany produkt?

Stan zwracanego produkty powinien być nienaruszony. Produkt nie może być używany oraz nosić śladów użytkowania.
W przypadku gdy produkt był używany, posiada uszkodzenia lub jest niepełnowartościowy to kwota zwrotu może zostać pomniejszona o wartość szkody.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu